Rehabilitacja

Rehabilitacja jest nieodłącznym procesem wspomagającym nie tylko efektywny powrót do sprawności fizycznej, ale i doskonałą metodą profilaktyki w zakresie sprawności fizycznej oraz zapobiegania dużej gamie kontuzji i urazów.

W naszej placówce macie Państwo możliwość skorzystania z profesjonalnej diagnozy oraz indywidualnie dobranego zestawu zabiegów rehabilitacyjnych wraz z ćwiczeniami. Każdy pacjent przechodząc trening rehabilitacyjny zdobywa większą świadomość własnego ciała, wzmacnia problematyczne partie mięśni oraz zostaje przeszkolony z zestawów ćwiczeń, które może bezpiecznie wykonywać w domu.

Stosujemy też najnowsze trendy w medycynie rehabilitacyjnej w postaci pinopresury i igłoterapii. Pinopresura – metoda rehabilitacji, która poprzez stymulację mięśni wpływa na zmniejszenie ich napięcia, działa na ośrodkowy i obwodowy układ nerwowy, można ją stosować w napięciach stresowych. Igłoterapia – metoda rehabilitacji niwelująca ostry i chroniczny ból w układzie mięśniowo – szkieletowym poprzez podrażnianie zakończeń nerwowych punktów spustowych (punktów odczuwalnego bólu), co prowadzi do rozluźnienia i uśmierzenia bólu.

Co leczymy?

• schorzenia układu kostno-mięśniowo-więzadłowego
  • zwyrodnienia i stany zapalne stawów
  • kontuzje
  • rehabilitujemy po zabiegach operacyjnych
  • przygotowujemy do uprawiania sportów letnich i zimowych
  • diagnozujemy i leczymy wady postawy, uczymy jak zachować poprawną postawę ciała.

Jak leczymy?

W naszej ofercie znajdują się:

1. Elektroterapia
  2. Kinezyterapia